Nov 29, 2012

My birthday

0 comments



Today is my BIRTHDAY!!!

Wahhh Zee ko da 21 tahun da!!! da tua...

itu la ayat2 kwn aku semalam tepat pukul 12..

ini bkn tua tp makin matang.. aishhi... haha

tp tahun ni yg best bila kena prank ngn housemate2 aku yg sporting n pandai berlakon nie.. hehe diorng wt 

smpai aku pucat.. tp apapun korang de best la..



ini kek bday saya..  sponsored by them.. :)


my Housemate:
sab
syaz
aira
shalyn
kak ekin


Nov 18, 2012

Let's Pray for Gaza

4 comments

Bila terpikir balik kalau kita di Malaysia ni, budak budak seronok je main dan lari sana sini ngan kawan2 kan. TAPI kat GAZA, budak budak berlari ketakutan ngan kawan2 nak selamatkan diri masing2 dan ketakutan :'(

Jadi walaupun kita kat sini tidak mampu mengangkat senjata mcm diorang tapi kita mampu mengangkat tangan untuk berdoa untuk mereka kan! kan!

so Guys, let us spend a little of our time to pray for them..

Remember!

 Muslims' greatest weapon is the 

DO'A :')

Ya Allah, save our brothers and sisters in Gaza.


PRAY FOR GAZA



 

Zee Nabyla Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template